Pun naziv pravnog subjekta: Jakov Sistem d.o.o.
Poštanska adresa: Bulevar Nemanjića 25a TPC Zona 3 lok 69, 18000 Niš
Delatnost i šifra delatnosti: 2620 Proizvodnja računara i periferne opreme
Matični broj: 20103299
Poreski broj (PIB): 104184749
Web adresa: www.jakov.rs
Kontakt telefon: 018 41 55 222
Kontakt e-mail: info@jakovsistem.com
Ovim Opštim uslovima korišćenja Web shop-a Jakov Sistem Online Shop (u daljem tekstu: Opšti uslovi) utvrđuju se uslovi pod kojima se ostvaruje pravo na kupovinu i plaćanje proizvoda i usluga iz ponude Preduzeća Jakov Sistem d.o.o. putem Web shop-a.
Web shop omogućava punoletnim fizičkim i pravnim licima (u daljem tekstu: Korisnici) izbor proizvoda/artikala, uvid u cenu i karakteristike istih kao i online kupovinu.
Korisnik se registracijom i kreiranjem naloga prijavljuje za korišćenje Web shop-a i ostvaruje pravo da putem Web shop-a vrši online kupovinu Proizvoda/Usluga. Korisnik je u postupku kreiranja naloga i prilikom svakog kasnijeg unošenja podataka u obavezi da unese tačne i potpune osnovne lične podatke, a u vezi sa tim podacima, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, daje izričitu saglasnost Jakov Sistem-u da iste obrađuje i čuva za potrebe izvršenja njegovih obaveza u vezi sa Proizvodima/Uslugama naručenim putem Web shop-a ili njegovih na zakonu zasnovanih obaveza, naplate potraživanja, razvoja njegovih usluga i sprečavanja potencijalnih zloupotreba.
Jakov Sistem d.o.o. će, u skladu sa važećim propisima, preduzeti sve raspoložive mere u cilju zaštite podataka o Korisniku, kao i o podacima o izvršenoj kupovini. Navedeni podaci će se smatrati poslovnom tajnom i nad njima se primenjuje Politika privatnosti ličnih podataka.
Podaci o Korisniku koje Korisnik dostavi Jakov Sistem-u neće biti korišćeni u cilju dostave reklamnih obaveštenja, osim ukoliko Korisnik za to prethodno ne da izričitu saglasnost.
Cene Proizvoda/Usluga su izražene u dinarima i iskazane su u bruto iznosu (sa svim pripadajućim porezima). Za većinu proizvoda na sajtu Korisnik može videti 2 vrste cena.
WEB cena – Ova cena važi isključivo za gotovinsko plaćanje u dinarima i nije važeća za plaćenje čekovima, platnim karticama ili preko kredita, za odloženo plaćanje primenjuje se MP cena.
MP cena – Ova cena važi za odloženo plaćenje čekovima, platnim karticama ili preko kredita, za gotovinsko plaćanje primenjuje se WEB cena.
Jakov Sistem d.o.o. može promeniti sadržaj ovog sajta ili proizvode i cene navedene na sajtu u bilo koje vreme i bez prethodnog upozorenja.
Dostava Proizvoda/Usluga kupljenih putem Web shop-a, a u iznosu preko 25.000 dinara na adresu Korisnika vrši se o trošku Jakov Sistema. Sve naručene proizvode ispod 25.000 dinara, šalju se kurirskom službom a trokovi isporuke padaju na teret kupaca. Cene isporuke možete videti ovde.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Plaćanje Proizvoda/Usluga može se izvršiti pouzećem ili uplatom na račun (pravna lica) Jakov Sistem-a, s tim da u slučaju plaćanja naručenih Proizvoda/Usluga pouzećem, Korisnik vrši uplatu porudžbine kurirskoj službi, prilikom preuzimanja paketa. Detalje o načinima plaćanja možete videti ovde.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Kupac/Potrošač po Zakonu o zaštiti potrošača ima rok od 14 dana od preuzimanja robe da se predomisli i odustane od kupovine a da pritom ne mora ni da odgovori zašto. Kupac/Potrošač robu može da vratiti samo UZ FISKALNI RAČUN i napisan razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno ili bez ikakvog komentara ukoliko ne želi da komentariše razlog vraćanja). Ako kupac/potrošač u navedenom roku ne želi da zadrži robu, može da izjavi odustanak bez negativnih posledica, odnosno samo uz pokrivanje troškova vraćanja/transporta robe.
Zaključenjem ugovora odnosno kupovinom, kupac se slaže da isključivo snosi sve troškove vezane za slanje robe u slučaju servisa, reklamacije ili povrata, dok prodavac ne snosi nikakve troškove slanja robe radi servisa, reklamacije ili povrata. Roba se upućuje ka adresi prodavca ili ovlašćenog servisa/dobavljača. Trgovac nije odgovoran za oštećenja nastala usled neadekvatnog pakovanja robe i oštećenja u transportu robe (prilikom vraćanja) do mesta kupovine, tu odgovornost snosi sam kupac/potrošač.
Kupac/Potrošač je u obavezi da robu vrati u originalnu ambalažu uz obavezan fiskalni račun, a preporuka je da se napravi kopija fiskalnog računa i prateće dokumentacije. Kupac/Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Trgovac (Jakov Sistem d.o.o.) je u tom slučaju dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, ne uključujući troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Osim toga, trgovac mora da mu, bilo elektronskom poštom ili na kućnu adresu, dostavi i obrazac za odustanak, a dužan je i da mu objasni svu proceduru.
Povraćaj sredstava vrši se u zavisnosti od načina plaćanja i to:
Reklamacija robe se vrši u objektu prodavca na mestu obeleženom za prijem reklamacija. U slučaju da potrošač reklamira artikal nakon isteka 14 dana od preuzimanja robe (zakonskog roka za odustanak od kupovine), zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garantnom listu ili da artikal donese u najbližu Jakov Sistem d.o.o. radnju). U slučaju reklamacije robe, prodavac (Jakov Sistem d.o.o.) mora da odgovori za najviše 8 dana, a onda ima dodatnih 30 dana za rešavanje reklamacije.
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe po ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Ukoliko potrošač šalje robu na reklamaciju kurirskom službom, u obavezi je da robu adekvatno i bezbedno upakuje za slanje ako je moguće u originalnoj ambalaži. Trgovac nije odgovoran za oštećenja nastala usled neadekvatnog pakovanja robe i oštećenja u transportu robe (prilikom vraćanja) do mesta reklamacije, tu odgovornost snosi sam kupac/potrošač.
Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)
Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru kupcu, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju,
Dostava naručenih Proizvoda/Usluga putem Web shop-a vrši se na adresu Korisnika koju je Korisnik naveo prilikom prijavljivanja. Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Po evidentiranju naručenih Proizvoda/Usluga, vrši se provera podataka za koje trgovac (Jakov Sistem d.o.o.) smatra da su potrebni, poštujući pozitivnopravne propise, i to putem provere kroz bazu podataka ovlašćenih službi Jakov Sistema ili pozivanjem Korisnika, a sve u cilju provere ispunjenosti uslova za izvršenje kupovine. Po izvršenoj proveri podataka i evidentiranju porudžbine, Jakov Sistem d.o.o. dostavlja Korisniku potvrdu o mogućnosti kupovine Proizvoda/Usluga, nakon čega se naručeni Proizvod/Usluga isporučuje Korisniku u roku od dva radna dana.
Jakov Sistem d.o.o. će kontaktirati Korisnika na dostavljeni kontakt telefon i/ili e-mail adresu, proveriti tačnost adrese na koju je pokušana isporuka i ponoviti postupak isporuke.
Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i originalnom ambalažom, tačno onakvu kakva je dobijena od proizvođača, uvoznika ili distributera.
Ako kupac lično preuzima i transportuje kupljene uređaje, dužan je da ih pažljivo pregleda prilikom preuzimanja, jer naknadne reklamacije za fizičke nedostatke nećemo moći da uvažimo.
Prodavac snosi odgovornost isključivo za robu koju sam transportuje do kupca.
Kupac je u obavezi da pažljivo pregleda robu prilikom prijema i da ni u kom slučaju ne prihvati proizvod ako je ambalaža fizički oštećena. Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost ukoliko kupac primi robu u oštećenoj ambalaži.
Posebno Vas molimo da obratite veliku pažnju prilikom otpakivanja televizora, jer je to trenutak kada najčešće dolazi do oštećenja. Za televizore sa većim dijagonalama preporučuje se da raspakivanje i montažu obavljaju dve osobe.
Ukoliko primetite bilo kakva oštećenja na proizvodu ili pakovanju, molimo Vas da odmah reagujete. Neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je izvršila dostavu, kako bi se sačinio zapisnik o oštećenju. Prijavu oštećenja možete podneti na sledećoj adresi:
City Express
https://www.cityexpress.rs/reklamacije
Bex
https://bexexpress.rs/kontakt
Post Ekspress
https://www.posta.rs/lat/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Prihvatanjem uslova kupovine na sajtu Jakov.RS, koje ste potvrdili prilikom naručivanja robe, smatramo da ste upoznati sa procesom raskida ugovora i da ste dobili sva potrebna dokumenta za raskid ugovora o kupovini na daljinu.
U slučaju bilo kakvih problema u vezi sa raskidom ugovora, odnosno povraćajem robe, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na adresu podrska@jakov.rs.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik.
Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bismo utvrdili dalje korake u rešavanju problema. Detalje o dostavi i isporuci robe možete pogledati ovde.
Nazad na vrh
Beograd
Jurija Gagarina 14g lokal 13,
naselje Belville, zgrada Maslačak, 11000 Beograd
Niš
Bulevar Nemanjića 25a, PC Zona III,
lokal 69, 18000 Niš
Saradnja
Za poslovnu saradnju sa kompanijom Jakov Sistem d.o.o. obratite se našem timu putem kontakt e-mail nabavka@jakovsistem.com Pogledaj detaljnije